10 съветa за здравословно хранене

  1. Хранете се 3-4 пъти на ден, през не повече от 6 часа.
  2. Винаги закусвайте. Не е нужно закуската да бъде огромна. Две варени яйца и малко сирене ще дадат достатъчен старт на деня.
  3. Приемайте източници на белтъчини със всяко хранене.
  4. Ако желаете, към закуската може да прибавите парче плод.
  5. Избягвайте да се храните след 19:00 часа.
  6. Ограничете обработените храни, богати на рафинирани въглехидрати, транс-мазнини, овкусители и консерванти.
  7. Пийте поне 2 литра вода на ден. Ако спортувате, може да прибавите още течности.
  8. Консумирайте храните в близко до натуралното им състояние. Избирайте пълномаслени натурални млечни продукти, прясно месо и риба. Обработвайте минимално храните, които позволяват това.
  9. Избягвайте консумацията на газирани напитки, тъй като съдържат високи количества захари.
  10. Научете се да се забавлявате и да се храните здравословно. Не е нужно да страдате, защото сте в ресторант или на почивка. Поръчайте салатата със зехтин, вместо олио, рибата на скара вместо пържена и т.н. Впечатлете приятелите си с грижата за здравето си във всяка ситуация.